súa bicicleta
Unha das cousas que poden arruinar a súa bicicleta de estrada é un fallo mecánico durante o percorrido. Debemos considerar importante antes da revisión partida dalgunhas partes do noso bicicleta, unha comprobación rápida e regular de un número de puntos nos impedir máis danos durante o percorrido. Nunha bicicleta coa que podemos practicar todo tipo de camiños ou rutas, nin todos os fallos poden evitar con mantemento preventivo de rutina, pero case máis. Imos falar sobre as cousas que son importantes e imos considerar que ver coa ferramenta multifuncional que temos na nosa mochila.
Ao realizarmos rutina de inspección de mantemento preventivo para a nosa moto, antes da saída que sempre comezar no mesmo punto, Polo tanto, este comentario será sistemática e preventiva permitir que non nos deixan calquera punto sen comprobar cada vez que facemos.
checkpoint mantemento – 1
Comprobe os parafusos que prenden a alza. se se 4 presione alternativamente entrecruzándolos, comprobar que o ancho do oco da braçadeira co poder é uniforme. Se o identificador é carbono, presión de atención.
checkpoint mantemento – 2
Verificación de presión parafuso de suxeición vertical ao poder de dirección. Tamén temos de ver que a dirección é recta aínda que axustado, cunha simple inspección visual é suficiente.
checkpoint mantemento – 3
Comprobe as palancas de freo e as súas vainas e alavancas de cambio. Comprobacións que son firmemente preso ás barras e non viran. Comprobe o curso da panca do freo. Verifique que os alavancas dos cambios non acumular lixo e operación correcta, iso vai evitar sorpresas inesperadas.
checkpoint mantemento – 4
Escribe o garfo e asegurarse de brazos son limpos e perdas. Aplicar presión para o manillar varias veces para asegurarse de que funciona correctamente e non hai ruídos estraños. ocasionalmente comprobar a configuración (presión de aire, etc) no garfo é correcto para o seu estilo de peso e equitación.
checkpoint mantemento – 5
A parte máis importante dunha MTB bicicleta de montaña: freos. Os freos non funcionan ben bicicleta mtb non vai ben. Comproba se a braçadeira está axustado. Ao mesmo tempo, comprobar os dous parafusos que prenden o conxunto do sistema para a mesa, unha torta de pizza solto é un perigo.
checkpoint mantemento – 6
Se a súa moto é MTB suspensión total é o tempo para comprobar os eixes e parafusos de suspensión traseira. Estes parafusos son ligas de aceiro ou outros materiais lixeiros que poden danar permanentemente cando demasiada forza aplícase para usar, non é necesario para rebentar.
checkpoint mantemento – 7
Comprobe o amortecedor traseiro, corrixir offset e perdas. Tamén pode comprobar que os parafusos que prenden o amortecedor están axustado. Para comprobar o desprazamento vai utilizar o anel de selado, poñendo-o ao lado da saída por hopping na bicicleta e coidado para non producir rebotes. O percorrido do O-ring indicará o desprazamento. Se non temos manual de almofada, regra xeral sería 20 – 30% CASE (desprazamento) de montaña MTB e unha 10 un 20% XC. Imos usar a bomba de alta presión para engadir aire para acadar o valor correcto. Lembre que a configuración do amortecedor é algo moi persoal.
checkpoint mantemento – 8
Asegúrese de que o cambio dianteiro é ben axustada. Cambios na tarxeta central e comprobar que a distancia entre a caixa ea coroa maior non é maior que 4 mm ou menos 2 mm. Ademais, comproba que a gaiola desviador chamamos é paralela ás placas e cadea, á vez, asegúrese de que non hai desgaste ou fricción. Asegúrese de que hai porco como follas ou ramas pequenos que poderían interferir co movemento do cambio dianteiro. Finalmente notarse que os dentes de rodas dentadas, basicamente o medio que é o máis utilizado non son excesivamente desgastar, isto fará que a cadea nos rompe en momentos inoportunos.
checkpoint mantemento – 9
A segunda parte máis importante da bicicleta de montaña MTB: o desviador traseiro. Asegúrese de que o desviador traseiro e da cadea son puntos de articulación limpas e lubricados, e para o cambio é correcta. Probe cambiar piñón para garantir que cada cambiar abruptamente. Asegúrese de cambiar as principais parafuso do eixe é axustado. Bótalle un ollo á liña de cadea por tras e garantir que describe unha liña recta.
checkpoint mantemento – 10
Comprobe a par de parafusos da pinza de freo traseiro, como fixo coa roda dianteira. Asegúrese de que o soporte de montaxe do freo é axustado para o cadro por estes dous parafusos ea braçadeira é firme. Controlar o desgaste das pastillas de freos tamén. Se cre que ten menos de 1 mm, É hora de substituír ou facer sen demora o retorno desta saída, menos que 1 mm considérase sistema de freo inseguro.
checkpoint mantemento – 11
Comprobe a cassette (piñóns) Para comprobar o desgaste dos dentes e non hai ningún dobrado. Se ve os dentes comezan a ser afiada como os dentes de tiburón, é hora de cambiar cassete e nova cadea e dependendo de como os pratos son.
checkpoint mantemento – 12
finalmente, comproba o 6 parafusos que prenden os discos de freo das dúas rodas. Se os discos son Shimano tería que retirar a roda para esta operación.
Espero que estes puntos de verificación son axudar a gozar da súa montaña MTB bicicleta.