Consellos sobre freada na bicicleta

brake-de-bicicleta

Un dos principios básicos que todos deben considerar cando se inicia no mundo do ciclismo está freando. Por suposto, cando montasteis por primeira vez na bicicleta moitas veces que nunca debe dicir freada co freo dianteiro.

O certo é que o ciclismo é máis frecuentemente usado o freo dianteiro para iniciar o proceso de freada e, a continuación, a parte traseira. Se frear a retagarda cando vai a alta velocidade, podes derrapemos, pero facelo coa cabeza é a mellor forma de deixar a moto.

É máis dura e máis forte que a parte de atrás, pero hai que facelo sen problemas, se non, empurrar freo completo cando vai a unha determinada velocidade podería facer saliésemos por riba do manillar ou facernos perder o control da dirección e os acabásemos terra.

Como deixar a moto correctamente

ao frear, noso peso tende a ir á fronte, o mesmo acontece cando nós diriximos e paramos. Para iso hai que primeiro accionar a fronte de forma suave e progresiva, subsecuentemente, a parte traseira, entón temos estabilizar a moto durante a manobra.

O importante é que cando temos que evitar que os freos das rodas dianteiras. Quizais nun primeiro momento que nos custa algo, sobre todo porque xera moita confianza, pero cando vemos que se pode facer sen moita dificultade e descubrir como é eficaz, e imos tomalo como de costume.

Non podemos concluír sen lembrar que, neste proceso, non só intervir pulso temos, pero tamén implica factores como o tipo de pneumático para cambiar, noso peso, o tipo de terreo no que circulamos (Llano, mollado, etc.) e tamén a eficiencia do sistema de freada incluíndo.

Tagged ,

Deixe unha resposta

Enderezo de correo electrónico non será publicado. Os campos obrigatorios están marcados *