Non importa o que somos uns veteranos reais na bicicleta ou se estamos a dar os primeiros pasos (ou mellor, pedaladas) neste mundo, Sempre ten que ter en conta moitos aspectos para moverse moito máis eficiente e cunha taxa máis baixa probabilidade de sufrir algún tipo de lesión.
Posición na moto
Non hai necesidade de lembrar que debemos controlar a altura do asento, a distancia é relativo ao manillar, o aliñamento do pedalar pernas e poñendo o pé sobre o pedal, algo que novatos ciclistas como veteranos xa debería saber.
Outro aspecto que tamén se quere saber, ou polo menos levala en conta para refrescar a memoria, É que, canto maior sexa a inclinación do peito para a colle inferior vai ao aire e aumentar a resistencia aerodinámica, pero o confort tamén serán reducidos, forzando a volta a ser dobrado e ter máis tensión na rexión lumbar e cervical.
Neste caso, tamén nós manter as costas o máis recto posible, determinar un ángulo non superior a 90 clases entre o corpo e os brazos. Se inclinación aumentará significativamente máis actividade muscular tronco da erector tronco, esta área do corpo sobrecarga, pero tamén aumentar o peso que leva nos pulsos e brazos, o que pode conducir a longo, dorsal molestias.
Circulando con bicicleta
Aínda que se poida pensar que a condución na moto é moi doado, hai aspectos que non debemos ignorar, a pesar de parecer moi simple. por exemplo, liña recta circular é moi importante, non só cando estamos sos coa moto, pero cando imos a un grupo. A razón é moi simple, porque a moto non espellos retrovisores, imos ter que levantar a cabeza e mirar por riba do ombreiro antes de facer calquera tipo de manobra.
encurralando
Falamos sobre a posición que temos na bicicleta, algo moi importante non só cando imos en liña recta, pero tamén en curvas, onde hai que prestar especial atención para evitar calquera tipo de accidente como unha caída.
É importante manter o equilibrio e tracción en curva, para o que poñemos pedal do lado de fóra da parte inferior e empurrar con forza a través del co meu pé. A man que está dentro da cova que poñemos na posición máis baixa e prema duro. Tamén é aconsellable ter aperto máis delgada e mellor estabilidade en dúas rodas.