Begiratu zure bizikleta

zure bizikleta

artean, zure errepide bizikleta hondatu dezakete bat ibilbidearen zehar porrota mekaniko bat da. Irteera gure bizikleta zati batzuk berrikustea aurretik garrantzitsua kontuan hartu behar dugu, puntu kopuru baten egiaztapena azkar eta erregular bat saihesteko egingo ibilbidea zehar kalte gehiago gurekin. Bizikleta baten gainean dituen bideak edo ibilbide mota guztiak landu dugu, Ez porrotak guztiak izango errutina mantentze prebentiboa ekidin daiteke, baina ia gehienak. zerbaiti buruz hitz egin duten garrantzitsuak diren gauzei buruz dezagun eta funtzio anitzeko tresna, dugula gure motxila egin kontuan hartuko dugu.

Noiz prebentziozko mantentze ikuskatzeko errutina egiteko gure bike dugu, Irteera, beti behar puntu berean hasi aurretik, beraz berrikuspena hau sistematikoa izango da eta prebentzio uzten ez digu edozein puntutan utzi denbora guztietan egin dugun aztertu gabe.

Mantentze checkpoint – 1

mantentze-mtb-punto1

Check torlojuak heldulekua eusten. Badira 4 txandaka estutu entrecruzándolos, egiaztatu clamp inaugurazio boterea zabalera duten uniformea ​​da. heldulekua karbono badago, arreta presio.

Mantentze checkpoint – 2

mantentze-mtb-punto2

Check presio torlojua steerer boterera clamp bertikala. Gainera, beharrezkoa dugu norabide dela zuzen estu arren, batera ikuskatzeko bisuala erraz bat nahikoa da.

Mantentze checkpoint – 3

mantentze-mtb-punto3

Begiratu balazta palankak eta beren mintzak eta aldaketaren palanka. segurtasunez tabernak atxikita daude eta ez biratu Checks. Check balazta palanka bidaia. Egiaztatu aldaketak palanka ez du zikinkeria eta eragiketa zuzena pilatu, hau ustekabeko sorpresa saihestu egingo.

Mantentze checkpoint – 4

mantentze-mtb-dot4

Check out bidegurutze eta ziurtatu besoak garbi eta filtrazioak daude. Aplikatu presio eskulekuak hainbat aldiz ziurtatu behar bezala lan egiten du egiteko eta zarata arraroa ez. Batzuetan egiaztatu konfigurazioa (airearen presioa, etc) bidegurutze batean, zure pisua eta zaldiz estilo zuzena dela.

Mantentze checkpoint – 5

mantentze-mtb-POINT5

mountain bike mtb batean parte garrantzitsuena: balaztak. Bada balaztak ez baita lan mtb bizikleta ez du ondo joan. Ziurtatu clamp estutu. Aldi berean egiaztatzen du bi torloju sistema osoa eusten mahaira, solteak pizza pie a arriskua dago.

Mantentze checkpoint – 6

mantentze-mtb-dot6

Zure bizikleta mtb esekidura beterik badago denboraren ardatzak eta morroilo atzeko esekidura egiaztatu da. torloju horiek aleazio edo beste material arin hori betirako kaltetu denean indar gehiegi estutu aplikatzen da dira, Ez da beharrezkoa lehertu.

Mantentze checkpoint – 7

mantentze-mtb-puntua 7

Check atzeko shock, Zuzendu konpentsatzeko eta filtrazioak. ere egiaztatu ahal izango duzu torlojuak damper eusten duten estuak dira. desplazamendu egiaztatzeko O-ring erabili beharko jarriz hurrengo irteera by bizikleta gainean jauzika eta ibili ez errebote ekoizteko. O-ring ibilbidea desplazamendu adieraziko du. no kuxin Manual baditugu, Arau orokor litzateke 20 – 30% CASE du (desplazamendu) mtb mendi eta bat 10 a 20% XC. presio handiko ponpa erabiliko dugu aire gehitzeko balio zuzena iristeko. Gogoratu damper konfigurazioa duten zerbait oso pertsonala da.

Mantentze checkpoint – 8

mantentze-mtb-dot8

Begiratu aurrean derailleur ondo egokitu da hori. erdiko plaka aldaketak eta egiaztatu kaiola eta chainring handien arteko distantzia ez da hau baino handiagoa 4 mm edo gutxiago baino 2 mm. ere aztertzen da derailleur kaiola deitzen dugun Plakak eta kate paralelo, Aldi berean, egiaztatu duten higadura edo marruskadura no. Check hostoak edo adarrak txiki bezala crap ez dela hori aurrean derailleur mugimendua oztopatzeko. Azkenik adierazi chainrings hortzetan, Funtsean hori da erabiliena ertainera ez dira gehiegi gastatu, hau katean hausten digu une inopportune at eragingo du.

Mantentze checkpoint – 9

mantentze-mtb-punto9

Bizikleta mtb mendian Bigarren zati garrantzitsuena: atzeko derailleur. Check atzeko derailleur eta kate hori garbi eta greased pibota puntu dira, eta gelditzen da aldaketa zuzena. Saiatu Pinion aldatzen dela aldatuko bakoitzak bortizki bermatzeko. Ziurtatu pibota nagusia Bolt estutu aldaketa. Hartu katearen lerro begirada bat atzetik eta ziurtatu lerro zuzen bat deskribatzen.

Mantentze checkpoint – 10

mantentze-mtb-punto10

Check torlojuak bikotea balazta atzeko caliper on gurpila aurrean egin zenuen bezala. Begiratu balazta muntatzeko tarte hori markoaren estutu bi torloju horiek eta clamp sendoa da. Check balazta pad higadura ere. aurkituko dituzu, bada baino gutxiago behar duzu 1 mm, denbora ordezkatu edo atzerapenik gabe egiten irteera honen bueltan da, baino gutxiago 1 mm unsafe balazta sistema jotzen da.

Mantentze checkpoint – 11

mantentze-mtb-puntua 11

Check kasete (pinions) hortzen higadura egiaztatzeko eta ez dira bat ere ez tolestuta. hortzak hasiko marrazo hortzak bezala zorrotzak izan denbora kasete eta kate berria eta araberakoak platerak nola diren aldatu da ikusten baduzu.

Mantentze checkpoint – 12

mantentze-mtb-punto12

azkenik, egiaztatzen 6 torlojuak balazta bi gurpilen diskoak eusten. diskoak badira Shimano gurpila kendu eragiketa honetarako behar luke.

kontrolak horiek mendi-bizikleta mtb gozatzen lagunduko dira, espero dut.